Znaki firmowe muzyków, które coś ukrywają...

Magdalena Niebrzydowska
26.04.2017 09:00
A A A
Michael Jackson w 1993 r. na koncercie w Bangkoku podczas trasy

Michael Jackson w 1993 r. na koncercie w Bangkoku podczas trasy "Dangerous" (Fot. JEFF WIDENER AP)

  • David Bowie i jego niepokojące oczy
  • Michael Jackson, czyli panicz w białych rękawiczkach
  • Kaczy chód Chucka Berry
  • Łysina na głowie Sinead O'Connor
Jeżeli uważacie, że muzyczny sukces gwarantuje wyłącznie talent, jesteście w błędzie. To, czego potrzebują muzycy, by zapaść trwale w wyobraźnię słuchaczy jest odpowiedni marketingowy chwyt. Flavor Flav został zapamiętany dzięki ogromnym zegarkom, a znakiem firmowym Johna Lennona stały się okulary. Często jednak okazuje się, że gwiazdy zawdzięczają swój znak firmowy nie tyle zabiegom sztabu specjalistów od marketingu, co wyższej konieczności.
Zobacz zdjęcia (4)
Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

POLECANE RADIA