Skomentuj:
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Rage Against The Machine (Rage Against The Machine, fot.mat.prasowe)
W wyniku kampanii zainicjowanej na Facebooku rozeszło się ponad 500 tysięcy sztuk singla Rage Against The Machine. To o ponad 50 tysięcy więcej niż "The Climb" w wykonaniu Joe McElderry'ego, który wygrał ostatnią edycję telewizyjnego show "X Factor". Tym samym po raz pierwszy od 2005 roku udało się przełamać dominację laureatów tego programu na świątecznej liście przebojów w Wielkiej Brytanii. Zach De La Rocha z RATM określił to wydarzenie "zwycięstwem nad sterylnym popem" i zapewnił, że w zespole wywołało ono entuzjastyczną reakcję. Zanim poznaliśmy ostateczne wyniki starcia, De La Rocha obiecał, że jeśli uda im się wygrać, zagrają w Londynie darmowy koncert. Teraz zapowiedział, że na początku 2010 roku obietnicy dotrzymają.
A tak brzmi utwór, który Brytyjczycy będą śpiewać w tym roku w Święta:
KR
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX