Top Trendy 2008 oglądało prawie 7 mln osób

08.07.2008 17:27
Doda

Doda (Doda/KK/Forum)

Trzy dni festiwalu Top Trendy obejrzało w Polsacie łącznie prawie 7 mln osób. Na reklamach telewizja również zarobiła "szczęśliwą 7 (milionów złotych)".

 

TOPtrendy 2008 oglądało średnio 2,56 mln widzów. Największą popularnością cieszył się nadany w niedzielę, po raz pierwszy na żywo Kabareton, który trzeciego dnia imprezy obejrzało 3,86 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 36,19 proc. Średnia widownia piątkowego koncertu Top i recitalu T.Love wyniosła 2,16 mln widzów (udział 23,86 proc.), a sobotni koncert Trendy i jubileusz Krzysztofa Krawczyka przyciągnęły przed telewizory przeciętnie 1,7 mln osób (udział 16,95 proc.).

 

 

Dało to Polsatowi w tym czasie antenowym przewagę nad TVP1, TVP2 i TVN.

 

 

Tegoroczny festiwal pokonał w oglądalności imprezę sprzed dwóch lat, która do tej pory miała największą widownię spośród wszystkich edycji TOPtrendy - oglądało ją średnio 2,37 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 21,31 proc.

 

 

źródło: Wirtualne Media

 

 

P.S. Nas nie dziwi, że Polsat zarobił w tym czasie aż 7 mln zł - wystarczy spojrzeć na blog Pana Audytora, który obliczył dokładny czas trwania bloków reklamowych. Najkrótszy trwał "zaledwie" 11 minut, a najdłuższy 21 minut i 31 sekund (z losowaniem LOTTO). Najdłuższa przerwa bez losowania LOTTO była niewiele krótsza: 20 minut i 55 sekund. Szczegółowe wyliczenia z dokumentacją znajdziecie tutaj: audytor.blox.pl

 

 

ZOBACZ WSZYSTKO NA TEMAT Top Trendy 2008: wideo, komentarze, relacje!

POLECANE RADIA