Córka Beyoncé znakiem towarowym

Paweł Samotik
10.02.2012 12:36
Beyonce i Jay-Z

Beyonce i Jay-Z (Beyonce i Jay-Z / fot. AP)

Beyoncé i Jay-Z zamierzają zarejestrować imię swej córki, Blue Ivy, jako oficjalny znak towarowy.

Muzycy zdecydowali się na ten krok, po tym jak amerykańskie Biuro Patentowe odrzuciło dwa inne wnioski, w których chciano wykorzystać oryginalne imię dziewczynki.

Projektant Joseph Mbeh złożył wniosek kilka dni po narodzinach dziecka. Chciał zarejestrować Blue Ivy Carter NYC i pod tą nazwą sprzedawać kolekcję ubranek dla dzieci. Po raz drugi próbował z Blue Ivy Carter Glory IV, tym razem chciał zarezerwować nazwę dla linii perfum. Później projektant przeprosił jednak za chęć wykorzystania imienia córki muzyków.

Przypomnijmy, że pierwsza córka gwiazd przyszła na świat 7 stycznia w Nowym Jorku.

Ostatni longplay wokalistki, "4", miał premierę w czerwcu 2011 roku. Dorobek jej małżonka zamyka płyta "The Blueprint 3" wydana we wrześniu 2009 roku.

 

Słuchaj radia BEYONCE na tuba. FM

Zobacz także:

Zremiksuj Beyonce
Beyonce na uczelni
Kanye West i Jay-Z w Paryżu

POLECANE RADIA