"Antyreklamy" gwiazd

Victoria Banach
16.03.2017 14:39
Doda

Doda (youtube.pl)

Reklamy bez wątpienia towarzyszą nam na w życiu codziennym. Czy to spot reklamowy w telewizji, przed filmikiem na YouTube, czy to wielkie billboardy, które mijamy po drodze do pracy i na uczelnie. W części mamy okazję podziwiać znanych i lubianych. Jednak nie każdy spot jest warty "pożyczenia" wizerunku, o czym chyba niektóre gwiazdy zapomniały. Sprawdź, kto ma na swoim koncie żenujące spoty reklamowe.

Po co gwiazdom reklamy?

Muzycy zarabiają na sprzedaży płyt, koncertach, tantiemach, a także na różnych chałturach. Po co im zatem być twarzą jakiejś marki? Przede wszystkim, nagranie spotu reklamowego czy zapozowanie do zdjęcia na plakat jest mniej wyczerpujące, niż zagranie kilkugodzinnego koncertu. Ponadto, pomaga to w promocji nie tylko reklamowanego produktu, ale także siebie. Nie zawsze decyzja o reprezentowaniu danej marki jest słuszną, o czym miały okazje przekonać się niektóre nasze gwiazdy.

Dwie Królowe?

Reklamy mogą być żenujące ze względu na produkt, który promujemy, albo ze względu na treść. Dobrym przykładem żenującej treści jest Dorota Rabczewska. Powszechnie wiadomo, że Doda uważa się za królową. Swoje "królewskie" lico użyczyła dwóm firmom - reklamowała lody Koral w serii wideo okraszonych własną piosenką nagraną na potrzeby spotu, a także przez jakiś czas była twarzą firmy Media Expert. Chyba każdy pamięta jak nago biegała po sklepie, z którego wyszła potem owinięta żółtą taśmą z nazwą marki. Jak się okazuje, poza Dodą jest jeszcze jedna królowa - Królowa Pasztetu. Do Katarzyny Skrzyneckiej ta etykietka przywarła dawno temu, kiedy zdecydowała się promować pasztety marki Profi. "Skrzynka", nie wiedzieć czemu, w ramach zachęty do kupna pasztetu i innych wyrobów tańczy z tajemniczym latynosem. Ona z kolei jest przykładem złotego środka, między nędznym produktem i niezręcznym scenariuszem. Rywalka Rabczewskiej, Edyta Górniak, też wystąpiła w raczej... średniej reklamie. Bank ING pomalował Edytce usta na biało-czerwono i kazał śpiewać piosenkę kibicowską w pociągu. W pewnym momencie, jeden z pasażerów wyciąga tablet, po czym piosenkarka wychodzi obrażona.

Zenek poleca

Skoro mówimy o królowej, to trzeba koniecznie wspomnieć też o królu, a dokładnie Królu muzyki Disco Polo, czyli o Zenku Martyniuku. Niestety, Zenek nie może się pochwalić ani udziałem w "ambitnych" reklamach, ani zachwalaniem ciekawych produktach. Jakiś czas temu wypuścił na rynek napój energetyczny "Zenek" i o ile sam produkt nie jest zły, to reklama jest wyjątkowo niezręczna. Podobne uczucia może wywoływać najnowszy hit krążący po sieci, mianowicie Zenek reklamujący "kulki na duże karpie". Amatorski wręcz filmik, w którym artysta sztywno wypowiada dziwny slogan podbija internet.

Tonący brzytwy się chwyta

Wszyscy znamy hit Norbiego "Kobiety są gorące". Niestety, piosenkarz od dłuższego czasu jest bardziej znany jako celebryta, który kiedyś coś chyba nagrał. Teraz skupia się bardziej na reklamowaniu gazu ziemnego w super cenie! Nie jest to pierwszy produkt, który poleca Norbi. Niegdyś w telezakupach Mango zachwycał się nad nowym telefonem P5 tajemniczej firmy Haier. Paulla, wokalistka o głosie podobnym do wspomnianej wcześniej Edyty Górniak raczej też nie robi oszałamiającej kariery. Nie przeszkadza jej to jednak w promowaniu firmy Malina, która tworzy... kotły. W przerwach między kolejnymi ślubami, Michał Wiśniewski znalazł czas, by zostać twarzą Avansu, sieci sklepów RTV AGD. W ich spocie czerwonowłosy piosenkarz "lata" wśród niskich cen, a także niemalże wykrzykuje różne hasła. Wychodzi na to, że nieważne co, ważne ile pieniędzy. Ciekawe za jaką kwotę wygłupili się niektórzy artyści.

Zobacz więcej na temat:

Komentarze (2)
Zaloguj się
  • Jan Gramczyk

    0

    oo tak, to by było dobre. Niskie ceny na bank zapadły ludziom bardziej w pamięci niż to ze doda kiedyś była ich twarzą.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane