Ofensywa muzyczna Metalliki

Kamil Bekier
17.11.2016 08:32
Metallica

Metallica (www.facebook.com/Metallica)

Metallica nie zaprzestała rozpieszczać swoich sympatyków. Teledyski do niektórych utworów z ich najnowszej płyty można obejrzeć już na oficjalnym kanale YouTube zespołu. Lista klipów cały czas powiększa się i wszystko wskazuje na to, że sprawdzenie albumu będzie możliwe także w formie wizualnej.

Pięć teledysków wydanych w przeciągu paru godzin? Metallica po raz kolejny pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych. Zespół promuje obecnie album ''Hardwired.To Self Destruct'', który prawdopodobnie zostanie udostępniony za darmo w Internecie. Nowym kawałkom ma towarzyszyć sfera wizualna, czyli teledyski grupy, powoli wychodzące na światło dzienne. Członkowie grupy dołączyli obraz do takich utworów jak: ''Halo On Fire'', ''Am I Savage?'', ''Now That We're Dead'', ''Here Comes Revenge'' oraz ''Dream No More''.

Kampania wideo formacji opiera się na udostępnianiu klipów co dwie godziny, do każdego z utworów znajdujących się na nowym krążku. Cała akcja ma zakończyć się 17-tego listopada o godzinie 6 rano czasu amerykańskiego. Członkowie Metalliki w promocję zaangażowali również media telewizyjne. Grupa odwiedziła niedawno program Jimmiego Fallona, w którym opowiedziała o swoim nadchodzącym projekcie, a także zagrała utwór ''Enter Sandman'' na... dziecięcych instrumentach szkolnych.

''Hardwired. to Self-Destruct'' ma ukazać się 18-tego listopada, chociaż jego limitowana edycja była dostępna w sprzedaży już pod koniec października. Sam zespół swoją oficjalną premierę zapowiada eventem ''Blackened Firday'', na którym będzie można wygrać limitowane maty poślizgowe oraz plakaty związane z ich najnowszym dziełem. Zwycięzca nagrody głównej otrzyma album w różnych, ekskluzywnych formatach. Promocja odbędzie się w wybranych niezależnych sklepach płytowych w USA.

Zobacz więcej na temat:

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

POLECANE RADIA