Monika Brodka promuje Muzeum Narodowe w Warszawie

Ewelina Pietruszka
28.09.2017 10:30
Monika Brodka w Muzeum Narodowym

Monika Brodka w Muzeum Narodowym (youtube.com)

Do kampanii reklamowej warszawskiego muzeum dołączyła Monika Brodka. Wokalistka zachęca do rozwoju osobistego w miejscach sztuki i opowiedziała czym dla niej jest sztuka.

W erze technologii, kiedy możemy mieć wszystko za pomocą jednego kliknięcia, teatry i muzea pustoszeją. Dzisiejsza młodzież od intymnego spotkania sztuką, woli przeglądać plotki o gwiazdach, a ze sztuką spotyka się tylko wpisując hasło na "s" w wyszukiwarce. Z pomocą przyszli podróżnik Marek Kamiński, koszykarz Marcin Gortat i piosenkarka Monika Brodka, którzy udowadniają, że w takim miejscu dobrze poczuć się może każdy. "Muzeum otwiera się na ludzi i zaprasza do siebie wszystkich, którzy szukają kontaktu z kulturą."

Spot reklamowy Muzeum Narodowego poświęconemu obrazom Wojciecha Fangora wygląda niczym jeden z teledysków Moniki Brodki. Artystka w obrazach widzi muzykę, przez rytm kształtów i linii wokalistka czerpie inspiracje.

"Kiedy patrzę na obrazy, one wpatrują się we mnie. Zabierają mnie w swój świat. A ja słucham, co chcą mi powiedzieć" - mówi Monika Brodka w Galerii Sztuki XX i XXI wieku. "Bo każdy obraz ma swoją muzykę" - kończy wokalistka.

Jestem super podekscytowana, że moge być częścią kampanii @nationalmuseuminwarsaw "A Ty co zobaczysz?", która ośmiela i pokazuje, że w sztuce nie ma złych interpretacji, a wizyta w Muzeum może być okazją do niepowtarzalnego doświadczenia. Bardzo przyjemnie było spędzić dzień w towarzystwie obrazów Fangora! Co za zacne towarzystwo! A wiec, idziemy do Muzeum!!! // I am very pleased to be part of the campaign of the @nationalmuseuminwarsaw "And what will you see?", Which shows that there is no wrong interpretation in art, and the visit to the Museum can be an opportunity for a unique experience. It was so nice to spend a day with Fangor's paintings. What a great company to be in! So now, let's go to the Museum! ??????? #atycozobaczysz #mnw #muzeumnarodowewwarszawie #brodkawfangorze

Post udostępniony przez ??Brodka Official ?? (@missbrodka) 27 Wrz, 2017 o 2:18 PDT

Celowo wybrano osoby niezwiązane zawodowo ze sztuką, po tym by udowodnić, że bez względu na wykształcenie, płeć, każdy może "dotknąć" duszą dzieł.

"Chciałabym, aby każdy zwiedzający odbierał sztukę na swój sposób. Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo", przyznała Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie.

"A Ty co zobaczysz?" to nie jest pierwsza kampania promocyjna Muzeum. W zeszłym roku dość szokującą promocją "W Muzeum wszystko wolno", której kuratorami były dzieci w wieku od 6 do 14 lat.

Już niedługo Brodka wyruszy w klubową trasę koncertową "Brodka Tour", na których usłyszymy piosenki z trzech ostatnich wydawnictw - "Clashes", "LAX" i "Granda". Tradycyjnie u gwiazdy możemy spodziewać się nowych aranżacji utworów, niespodziewanych zwrotów akcji i pięknej oprawy wizualnej.

Oto plan "Brodka Tour":
29 listopada - Warszawa, Palladium
1 grudnia - Wrocław, A2
2 grudnia - Łódź, Wytwórnia
6 grudnia - Poznań, B17
7 grudnia - Gdańsk, Stary Maneż
16 grudnia - Kraków, Klub Studio
17 grudnia - Katowice, Mega Club

POLECANE RADIA