Student przygotował niesamowitą reklamę dla Adidasa!

Kamil Dębski
11.01.2017 16:51
Wzruszający klip reklamowy dla Adidasa stworzył 26-letni studenta. To pierwszy wiralowy hit sieci 2017 r.

Wzruszający klip reklamowy dla Adidasa stworzył 26-letni studenta. To pierwszy wiralowy hit sieci 2017 r. (screen YouTube Eugen Merher)

Adidas jako jeden z najpopularniejszych brandów sportowych musi ciągle rywalizować z konkurencją o klienta, w tym celu przygotowywane, są reklamy mające zachęcić do kupna ich produktu. Promowanie niemieckiej firmy, chciał wspomóc student, który przygotował ciekawą reklamę, będącą propozycją zupełnie innowacyjną. Wideo zawiera opowieść o zwykłym człowieku i jego pasji do sportu. Czy Adidas skorzystał z tej oferty?

W dzisiejszym świecie uwagę przyciągają reklamy z osobami popularnymi, z którymi klient często się identyfikuje. W przypadku marki takiej jak Adidas, gwiazdami, są sportowcy, często podziwiani przez ludzi na stadionach lub przed telewizorem. Wiele osób chciałoby mieć rzeczy promowane przez Lionela Messiego, Cristiano Ronaldo czy LeBrona Jamesa. Reklamy przynoszą oczekiwane rezultaty, czyli ogromne zyski, co dla niemieckiej firmy jest najważniejsze i nie ma, w tym nic dziwnego. Niepokojące jest jednak to, że Adidas osiągając sukces, rozleniwił się i nie proponuje klientowi alternatywnej tematyki w swoich reklamach. Czy działanie, w innowacyjny i ciekawy sposób zaszkodziłoby sportowemu brandowi? Wydaje się, że nie, a wręcz pozwala twierdzić, że mogłoby mu pomóc w kwestii wyróżnienia się na tle konkurencji.

Student Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii w Niemczech, przygotował reklamę dla Adidasa, jednocześnie proponując współpracę. Wideo, zawiera odmienną tematykę, od tej, do której przyzwyczaiła nas niemiecka firma, brakuje gwiazd sportu i opowieści o ich zmaganiach. W zamian dostajemy emocjonalny, wzruszający oraz intrygujący materiał, którego bohaterem jest zwykły człowiek w podeszłym wieku, kochający sport.

Ze względu na wiek bohatera reklamy, wiele osób próbuje go odciągnąć od pasji jaką jest bieganie. Do kontynuacji sportowego trybu życia potrzebne, są buty, które zostały mu odebrane. Kiedy odzyskuje straconą rzecz, rozpoczyna bieg, jednocześnie czując się przy tym wolny. Morałem tej historii jest dobrze znane powiedzenie - na sport nigdy nie jest za późno.

Wideo studenta, cieszy się w Internecie ogromną popularnością, obejrzało je prawie 12 milionów osób na całym świecie. Skąd, aż takie zainteresowanie? Powód jest prosty - reklama, jest szczera, prawdziwa i opowiada historię zwykłego człowieka, z którym, aż chce się utożsamić. Wydaje się, że Adidas powinien skorzystać z propozycji młodego człowieka, jednak tak się nie stało. Dlaczego? Nie wiadomo, jeden z największych sportowych brandów, nawet nie odezwał się do twórcy i nie podał powodu rezygnacji.

Zobacz więcej na temat:

Skomentuj:
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

POLECANE RADIA