M.I.A. i "Rewear It" w kampanii dla H&M

Filipina Padlewska
09.04.2016 14:23
M.I.A., fot. https://www.facebook.com/miauk/photos

M.I.A., fot. https://www.facebook.com/miauk/photos (M.I.A., fot. https://www.facebook.com/miauk/photos)

Piosenkarka ujawnia fragmenty nowego kawałka w kampanii odzieżowej.

M.I.A. jest ostatnio bardzo zapracowaną artystką. Właśnie podzieliła się swoim kolejnym, świeżym kawałkiem pt.: "Rewear It". Tytuł będzie tutaj słowem kluczem, ponieważ M.I.A. współpracowała ostatnio z marką odzieżową H&M na rzecz propagowania ubrań z recyklingu. Jest to kolejna artystka, która rozpoczęła pracę na polu mody.

Celem współpracy M.I.A. z H&M jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na Światowy Dzień Recyklingu. Zachęca ona kupujących do recyklingu niechcianej odzieży w sklepach należących do H&M, szwedzkiej firmy odzieżowej. W zamian za pozostawienie ciuchów w sklepie, otrzymać można bony na zakupy. W jednominutowym wideo M.I.A. uchyla rąbka swojego najnowszego dzieła, które ma ukazać się w poniedziałek. Ma nim być właśnie "Rewear It".


Ostatnio M.I.A. udostępniła na swoim profilu w serwisie Soundcloud dwa kawałki, będące komentarzem do panującego kryzysu imigracyjnego w Europie oraz wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. "Mia Ola" i "Foreign Friend" to kolejne, po "Borders", krytyczne komentarze do sytuacji politycznej na świecie.

POLECANE RADIA